אודות אורי

תוכלו לקרוא עוד על הלקוחות שלי, ומידע הקשור לפרויקטים שלהם, וכמו כן מידע על הפרויקטים האחרים שלי. בעמודים אלה גם יעודכנו החדשות האחרונות לכל תחום.
(אם אתם זקוקים למשהו יותר רשמי ומפורט, יש את פרופיל הלינקד-אין שלי)

מאז 2001, אני עוסק בתחום הייעוץ השיווקי. לפני כן, עסקתי בתפקידי ניהול, בעיקר בתחום פיתוח המוצר באינטרנט (קונספט, חווית משתמש, ארכיטקטורת מידע, תכנון אינטראקציה…).
מחובר מאז 1993, הניסיון שלי, בעיקרו בתחומי חווית הלקוח, תקשורת שיווקית, מיתוג ואסטרטגיה.

בנובמבר 2005, חזרתי ללונדון, להוביל את תחום הייעוץ בסוכנות המיתוג Brandinstinct, בין אוגוסט 2009 ל אוקטובר 2011 עבדתי כיועץ בכיר ב-Landor Associates ובנוסף על תפקידי הובלתי את קבוצת החדשנות הדיגיטלית של לנדור-לונדון. באוקטובר 2011, הצטרפתי בתור Strategy Director ל- The Partners, סוכנות המיתוג של 2011 לפי מרקטינג וויק, והמובילה של טבלת הקריאטיב של דיזיין וויק, 2011. מאז 2009 מלמד סדרת הרצאות בנושא אסטרטגיה עבור תלמידי תואר שני בעיצוב ב"לונדון קולג' אוף קומיוניקיישן" שהוא חלק מ- University of Arts London, שהיא אוניברסיטת האמנויות הגדולה באירופה.

לפני החזרה ללונדון סיימתי שנתיים מרתקות בישראל כיועץ עצמאי, עבור חברות בישראל ואירופה. היה לי המזל לעבוד עם לקוחות מצוינים, על פרויקטים מרתקים. באותו זמן, ומאז, עבדתי גם עם כמה מהחברות המרכזיות בתחום האינטרנט בישראל. בזמן שהיה לי בישראל, לימדתי קורס בתקשורת שיווקית לתלמידי מדיה ואמנות ב"קאמרה אבסקורה", הצגתי בפני קהלים שונים, ופרסמתי כמה מאמרים. אני עדיין מנסה לעשות דברים כאלה, כשיוצא.

לפני כן, עבדתי כשנתיים וחצי כיועץ מותג בסוכנות ייעוץ המותג הבינלאומית סיגל & גייל (אז סיגלגייל), בה התחלתי כארכיטקט מידע בכיר. לתפקיד הגעתי אחרי שלוש שנים ב-IOL, אותה עזבתי כמנהל תחום פיתוח התוכן – תפקיד שמשמעותו הייתה הובלת החדשנות, האסטרטגיה, הקונספטים והאפיון של מרבית מוצרי החברה, ופעילות שיותר ויותר חפפה עם תחום השיווק.

אל תחפשו את ה-MBA בשיווק שלי, כי אין. אני בוגר מצטיין של החוג לתורת הספרות הכללית באוניברסיטת תל אביב. נשרתי בשלב מתקדם של לימודי התואר השני. עבדתי במשרה מלאה במקביל ללימודי, וכנראה שהבנתי שיישום מעניין אותי יותר ממחקר. בסיס הידע שלי בסמיוטיקה ותיאוריה של נרטיב מרכזי עבור כל עבודתי השיווקית ובפרט בתחום אסטרטגית המותג.

מאז ומעולם רתקו אותי התחומים של תקשורת, מערכות סימנים והתנהגות אנושית. בין אם הם מתגלים בחיים, באמנות, במדע או בעולם העסקים. סקרנות זאת היא מה שהוביל אותי בתחומי העיסוק השונים שלי. אני אוהב למצוא תובנות בתוך מצבים מורכבים ולגשר בין תיאוריה ויישום. כשיש לי מזל, זה קורה בפרויקטים שיווקיים, בתכנון סביבות אינטראקטיביות או בכל פעילות אחרת.