הרצאה על שיווק נרטיבי במסגרת "ההם הרצאות"

Sweet notes by Bree אז הינה, יש הרצאה פתוחה לקהל הרחב על שיווק בעת הביקור שלי. ההם הזמינו להתארח במסגרת החדשה ומעוררת הסקרנות שלהם. הינה תיאור ההרצאה:

מייצור משמעות לחיפוש משמעות – מבחן המעשה של תיאוריה שיווקית במציאות כאוטית

מה הקשר בין "התקווה" ובין מפת הרכבת התחתית של לונדון? מה משותף למותג מיץ בריטי, מיצוב מחדש של קרן הון ישראלית ודמות האנימציה שרק? מה יכולה חברה סלולרית ללמוד מיוגורט? איך הווה משכתב עבר של חברה? מה הסיבות המרכזיות לזה שרב השיווק שמקיף אותנו כל כך מחורבן ולא עובד והאם יש אלטרנטיבה? איך מתנהג שיווק שלא רוצה להתעלם מהמציאות? איך מוצאים פתרונות ומשמעות במצבים אסטרטגיים שהם לכאורה חסרי מוצא?
אוסף של סיפורים שיווקיים שמדגימים את החיבור בין התיאורטי והפרקטי במה שהוא אחד המקצועות הכי מופשטים בעולם מחוץ לגבולות עולם המחקר, ואיך כל המופשטות הזאת מובילה לתוצאות מוחשיות.
אין צורך ברקע מקצועי או תיאורטי מוקדם משום תחום, אבל אם יש לכם – תזהו הרבה מדפוסי החשיבה והרעיונות, כולל הדים לאסכולת תל אביב במה שהיה פעם החוג הנפרד לתורת הספרות הכללית. ההרצאה היא Remix של מיטב הרעיונות והסיפורים שהצטברו אצלי, אבל שואפת להציג תפיסת עולם פרוגרסיבית לתחום שנוגע בחיי כולנו, אם נרצה או לא.

זמן: יום שלישי, 23 בדצמבר, 20:00
מקום: הגדה השמאלית, אחד העם 70 בתל אביב. המקום גובה 10 ש"ח כניסה לכיסוי עלויות אבל מי שאין לו – יכול לא לשלם.

(שאלות?)

נ.ב. אם הייתם תלמידים בקורס שלי בקאמרה ב-2005, תכירו חלק מהרעיונות, אבל יש הרבה דברים חדשים. אם שמעתם אותי מרצה על שיווק בשנים האחרונות, יהיו כמה עקרונות מוכרים, אבל הרב חדש. אם קראתם בקפידה כל מילה בבלוג האנגלי שלי, וכל מאמר בבלוג של ברנדאינסטינקט אי פעם, הרבה מהחומר יהיה מוכר, אבל אם אתם עד כדי כך צרכני תוכן שלי – אז אל תהיו קטנוניים ובואו לראות אותי מציג (-:

מאת: Uri Baruchin

Uri is an international strategist based in London, specialising in brand, creative strategy, proposition development, CX and content. He runs a boutique agency, teaches the D&AD's masterclass in strategy, and is the strategy mentor for SCA. He writes about marketing, culture and technology.

16 תגובות על ״הרצאה על שיווק נרטיבי במסגרת "ההם הרצאות"״

  1. היה ממש מעניין, תודה רבה אורי.

    אורי הסביר כל מיני מונחים ומושגים בעולם שלו ונתן הרבה דוגמאות מעניינות מתחום השיווק והמיתוג (אהבתי את הקטע על הרצל ונורדאו).
    הדוגמאות כללו מקרים מוכרים יותר ופחות, בין השאר לקוחות שאורי עבד איתם (מקרה המיץ היה מעניין מאוד).

    ובתור גיק מהמניין, נהניתי מאוד מהאיזכורים לבאפי, דירק ג'נטלי ושות'.

    אגב, הגב שלך באמת יפה 😉

    ירושל-אאאא-אים!

    אהבתי

  2. פעם ראשונה בחיים שראיתי ושמעתי הרצאה בלי להיות בחדר שבו היא מתקיימת.
    אבל היתה חינניות בריח האנדרגראונד שהיה באויר. הזכיר לי קצת את האירוע המונומנטלי "ערב קונספציה 1" שעד היום אני זוכר כאירוע מכונן בקרב קהילת הניו מדיה

    אהבתי

כתיבת תגובה