הרצאה בכנס בקרייה האקדמית בשבוע הבא

ההצעה שלי כאן בעניין ההרצאה שלי על שיווק נרטיבי מתקדם הפכה בסוף להרצאה פרטית בפני צוות שיווק באחת מהחברות הגדולות בארץ, אבל לצערי במה שקשור להרצאה לקהל הרחב לא נוצרה הזדמנות, אולי לא נתתי התראה ארוכה מספיק.

מה כן?
בקריה האקדמית, רח' צה"ל 104 קרית אונו , אולם 1, ביום שלישי, 8/1/2008, בין השעות 16:00-19:30 יערך כנס בנושא פרסום ואינטרנט: " פרסום ושיווק  בעידן הדיגיטלי- עולם וירטואלי או יקום דואלי?"

מי שקורא כאן, אולי יודע שאני לא איש פרסום (ולעיתים מוסיף – תודה לאל), אבל בין חמש לחמש וחצי אני אנסה לתת מבט של אאוטסיידר על כמה עניינים מרכזיים בתחום תחת הכותרת: "מתחים יסודיים בין תקשורת שיווקית והסביבה האינטראקטיבית". מי ששמע את ההרצאות שנתתי בשנה האחרונה בארץ, כולל מי שהיה בשיחה בכינרנט, יכיר חלק מהרעיונות, אבל כרגיל אני ממשיך לפתח וללטש אותם, ומשתדל להציג אותם באופן מעניין גם למי שלא על זה פרנסתם.
המצגת לא גמורה ואני עוד בטוח מה יהיה בפנים ומה יישאר בחוץ. אז כל הנ"ל – בלי נדר. הדבר היחיד שאני מבטיח זה להיות שם ולהשתדל להיות רלוונטי.

הבטחתי לעדכן – אז הינה. (-: אשמח לראותכם.

מאת: Uri Baruchin

Uri is an international creative strategist based in London, working as Head of Strategy for global design and branding consultancy The Partners. He lectures at the London College of Communications' MA in Graphic Branding and Identity, mentors in a variety of programmes and writes about marketing and culture.

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s