BlogDay 2006 ההמלצות שלי

201195654_c1d05a57c6_m.jpg

אז אמנם האתר של בלוגדיי עדיין קורס מדי פעם, אבל הינה חמשת ההמלצות שלי. הגישה שלי לבלוגדיי אומרת שאין טעם להמליץ על מה שכולם קוראים בלאו הכי, ובמקום זה אני רוצה לנסות להפנות לבלוגרים שלדעתי מגיעה להם הכרה יותר רחבה משהם זוכים לה.
  1. הפרדוקס. שרית היא בלוגרית די נחבאת אל הכלים, אבל הבלוג שלה הופך בהדרגה למרכז חשוב למידע על וורדפרס וטיפים לבלוגרים. הכי חשוב – הפעילות שהיא מובילה של תרגום טמפלייטים לעברית. פעילת רשת שעושה, ולא רק מדברת.
  2. אהוד קינן, האח של, נחטף זה מכבר על ידי ויינט. הבלוג שלו שקצת הוזנח מאז התחיל לכתוב שם, אולי עוד מבקרים יגרמו לו לחשוב מחדש על המקום של הבלוג בחיים שלו.
  3. נטע ד כותבת בתבונה ורגישות בלוג שהטראפיק שלו לא גבוה, אבל כמעט כל פוסט מאיר פינה חדשה או תופעה חדשה ברשת. נטע מבינה אינטרנט כמו שמעט מבינים. כבוד.
  4. אורי אשי. לבלוג של אשי פרופיל נמוך יותר מלבלוג של עמיתו אמיתי סנדי, אבל מלבד העיצוב המגניב, הוא גם כתוב היטב ויש לו כישרון להציף אוצרות רשת, בעיקר בתחום הנוסטלגיה והאנימציה.
  5. צבי גיל כותב ממרום שנותיו ונסיונו כאחד ממקימי רשות השידור וכניצול שואה. קול נדיר בבלוגוספירה הישראלית.

אמורות להיות חמש המלצות, אבל החלטתי להוסיף את יואב קרני כנספח. זאת המלצה לבלוגר יחסית מוכר. אבל אם יש שם מישהו בחוץ שלא קורא את יואב קרני, הגיע הזמן להתחיל. נכון שרב הפוסטים פורסמו קודם כטורים, אבל יואב מוסיף ערך מוסף משמעותי בעריכה, לינקים, ותמונות. זאת הזדמנות להזכיר שהרעיון להקים בלוג ליואב (שהגיע מצביקה בשור), הוא זה שהצית את היוזמה המכונה "רשימות". את השם, שמהרגע הראשון שקראת אותו במייל ידעתי שהוא השם המתאים (גם סגנונית, וגם מבחינת שמישות הדומיין), נתן יואב. והשאר היסטריה.

מאת: Uri Baruchin

Uri is an international strategist based in London, specialising in brand, creative strategy, proposition development, CX and content. He runs a boutique agency, teaches the D&AD's masterclass in strategy, and is the strategy mentor for SCA. He writes about marketing, culture and technology.

4 תגובות על ״BlogDay 2006 ההמלצות שלי״

  1. תודה רבה על הבחירה בבלוג שלי. בהזדמנות זו אני רוצה גם לומר תודה לאבי ואמי שהביאוני עד הלום.
    אני, בעוונותיי שכחתי מהblogday הזה. טוב, אולי בשנה הבאה אני אתן רשימה של עשרה על החשבון.
    תגיד, אתה מתישהו בארץ? הייתי שמח להיפגש איתך.

    אהבתי

כתיבת תגובה