זה משהו השיווק הממוקד באינטרטנט הזה!

תפוז יודעים עלי הרבה דברים, אבל זה לא מפריע להם לבזבז לי את הזמן, וללקוח שלהם את הכסף.

ש���ק ���ק� ��תר תפ��

(ובשולי הדברים, המיני-סייט של המפרסם, מכללת שדה בוקר, מכיל את השאלה הרטורית המופזת הבאה: "מתי השתתפת בבניית פיל מעופף בגובה 4 מטרים עשוי מחומרים ממוחזרים?"  יש דברים שגם כפרודיה לא היינו מצליחים להמציא…)

מאת: Uri Baruchin

Uri is an international creative strategist based in London, working as Head of Strategy for global design and brand consultancy The Partners. He lectures at the London College of Communications' MA in Graphic Branding and Identity, mentors in a variety of programmes and writes about marketing and culture.

9 תגובות על ״זה משהו השיווק הממוקד באינטרטנט הזה!״

  1. ממוקד, ממוקד. בגיל 31 רוב האנשים כן סיימו כיתה ח' או ט' – לרוב את שתיהן! 🙂

    מסכימה איתך, יש בכלל המון בעיות בפרסום שם.. שים לב שמילאת(?) תחומי עניין והפרסומות לא הולכות לפיהם, שים לב גם שהפרסומת הטקסטואלית הזאת נחמדה מאוד אבל נבלעת בפלאש הצבעוני הגדול מעליה וכך היעילות של פרסום הטקסט יורדת פלאים.

    אגב, בליקשר, יש בעיה עם הבלוג שלך והשועל – כל פעם שלחצתי על שדה השם כדי לכתוב תגובה השדה שינה גודל ואיבד פוקוס.

    אהבתי

  2. נ.ב. זיו: לא מדויק. פרסומת כזאת תקבל פחות קליקים. כשיתכננו מסעי פרסום עתידיים יקצו פחות תקציב לתפוז בגלל שהפרסום אצלם פחות אפקטיבי ולכן בסופו של דבר תפוז יקבלו פחות כסף. יתכן שכבר עכשיו המפרסם משלם לפי קליקים ועל כן משלם פחות.

    והמשתמש הפשוט? אם אורי לא היה מעורב בשיווק ואינטרנט אלא היה גולש פשוט, הוא היה מעלה את הפוסט עם התגית הקלילה והשטחית "צחוקים" ולא היה טורח להעלות ביקורת. בעיה שלהם. קרוב לודאי שהוא היה מתחיל להתעלם מהחלק הזה במסך כי הוא לא רלוונטי אליו, וככה אם בפעם הבאה היה כתוב "uriba, יועץ לאסטרטגיה שיווקית בן 31?" הוא כבר היה מתעלם – רגיל כבר שהשורה הזאת לא בשבילו. אאוץ'. הפסד גם לפרסום הרלוונטי.

    אהבתי

  3. אין לי מושג איך לסדר את הקפיצה, הידע שלי בקוד לא מגיע עד שם, העיקר שאפשר עדין להשאיר הודעות.

    אני חושב שגם "משתמשים פשוטים" (אין חיה כזאת) לא אוהבים את הקטעים האלה.
    בכל מקרה – האינטרנס שהפרסום יעבוד הוא תמיד גם של המפרסם וגם של הלקוח.
    כשהוא מספיק ממוקד ויעיל, הוא לפעמים (אללי) אפילו של חלק מהיוזרים… הרי לא בלתי סביר להניח שיש בני נוער שחייהם יכולים להשתפר בשדה בוקר (אם כי אני לא בטוח לגבי הפיל המעופף).

    אהבתי

  4. מוזר, אני יכולה להכניס שם/מייל/אתר רק כשהעכבר ממש מקליק על השדה, אחרת ההקלדה לא נקלטת. אז זה מפריע להשאיר הודעות..
    שאר ממבו-ג'מבו טכני ישלח אח"כ בפרטי.

    ב"משתמש פשוט" התכוונתי לאחד שספציפית לא חושב על שיווק אינטרנטי וכו'. הוא "פשוט" מבחינת היחס שלו לנושא הדיון הנוכחי, לא אכפת לו אם הלקוח מרוויח או לא ובצדק. התכוונתי שרוב האנשים יתחילו להתעלם משורת הטקסט הזאת מתוך הנחה שאם היא לא היתה רלוונטית היא גם לא תהיה -> פגיעה כפולה בפרסום באתר.

    ובטח שפרסום ממוקד יכול לשפר את חווית הגלישה של היוזרים – זו אחת הסיבות שאמזון כ"כ פופולריים. כל האתר מורכב מפרסום ממוקד שעובד ועובד טוב.

    נ.ב. אוקיי, "הוספת תגובה" לא עבד. d'oh. (אז עברתי לIE שוב)

    אהבתי

  5. כל פעם מחדש מדהים אותי לראות את הבאנרים, מודעות הטקסט והפופ-אפים ברשת. מי באמת מקליק על זה וגורם למעבד המסכן שלו להיאנח תחת עומס הפלאש? ייתכן שיש איפשהו איש (האחראי?) שיושב ומקליק על כל הבאנרים ברשת אחד אחד כדי שיחשבו שזה עובד?

    אהבתי

להשאיר תגובה

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s